MINŐSÍTETT PROGRAMSZOLGÁLTATÁS

EFOP 3215

MINŐSÍTETT PROGRAMSZOLGÁLTATÓ LETTEM!
Azok az iskolák (akár alapítványi, akár egyházi, akár a megszokott), akik pályáztak (EFOP3215) a gyerekek nyári táboroztatására (1-12. évfolyam), a pályázatszabályzat szerint, csak minősített programszolgáltatót vehetnek igénybe a gyerekeknek szervezett programok lebonyolítására.

A pályázat honlapján a programszolgáltatók listáján ott vagyok, lehet hívni engem is, elfogadták és jóváhagyták a regisztrációmat, programszolgáltatásomat.

Ha tetszik a programom , csak hívni kell és megyek. 🙂

ADDIG HÁRÍTSD EL A VESZÉLYT, AMÍG NINCS JELEN!

CSODASZARVAS PROGRAM

Csodaszarvas

Iskolai Közösségi Program

EGÉSZSÉGTUDATOSSÁG az, amikor az egészségünket hosszú távon befolyásoló döntéseket hozunk. A mai felnőtt ember egészségtudatosságának az az ára, hogy a jelenben le kell mondania valamiről egészsége érdekében. Ezért nagyon neheze teszi meg az első lépést. A GYEREKEKNEK még esélyük van lemondások nélkül beépíteni a mindennapjaikba az egészségmegőrzéshez szükséges magatartást, melynek eredménye hosszútávon nem kizárólag a betegségek elkerülése, hanem az önbecsülés növekedése is, mely csírájában fogja a stressz tényezők kialakulását elfojtani, ami mint tudjuk a legtöbb betegség forrása.

ADDIG HÁRÍTSD EL A VESZÉLYT

AMÍG NINCS JELEN!

A gyerekek (korosztályuknak megfelelő szinten) megismerkednek olyan alapvető fogalmakkal, melyek tudása az egészségük megőrzése érdekében elengedhetetlenek (immunrendszer, antioxidánsok, szabadgyökök…). Játékos példán keresztül tanulják meg miként működik a szervezetük, hogyan tudják önvédő mechanizmusait aktiválni? Miért fontos a víz szerepe a szervezetben különösen gyermekkorban és miként kapcsolódik a tea, a gyógynövények az egészség megőrzéséhez. Hogyan veszi fel a harcot a vírusokkal, bacilusokkal, a káros környezeti hatásokkal? Megismerkednek a legalapvetőbb teákkal, gyógynövényekkel, melyeket egy egy betegség kialakulása kapcsán isznak.

ISMERKEDÉS A GYÓGYNÖVÉNYEKKEL

FITOTERÁPIA

Az előadás/foglalkozás interaktív formában történik, képekkel illusztrált, a teákkal, a teakészítés folyamatával kézközelből ismerkedhetnek meg; beszélgetés, párbeszéd zajlik, így a gyerekek nemcsak hallgatói, hanem résztvevői is az előadásnak.