ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Az TEAharmónia TEAbolt online üzemeltetője Luczai Gabriella egyéni vállalkozó (kisadózó)

Székhely: 3580 Tiszaújváros, Bajcsy-Zsilinszky utca 2.

Adószám: 65434093-1-25

Nyilvántartási szám: 15575497

Adatvédelmi nyilvántartási szám: 40081

e-mail cím: info@teaharmonia.hu

telefonszám: 00/36/70/333-7567

Bankszámlaszám: 10102770-83125500-01003008 BudapestBank

Tárhelyszolgáltató:

Név: Tárhelypark Kft.

Telephely: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.

Adószám: 23289903-2-43

Cégjegyzékszám 01-09-322570

Bankszámlaszám: 12011179-01395626-00100003 – Raiffeisen Bank Zrt.

A Tárhelypark Adatfeldolgozási tevékenységek általános szerződési feltételei itt érhető el: https://tarhelypark.hu/aszf/

Kérem tanulmányozza át az online vásárlással kapcsolatos tudnivalókat!

Kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha annak minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti önmagára nézve. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az TEAharmónia TEAbolt Általános Szerződési Feltételeit, további adatkezelési elveit.

Esetlegesen felmerülő kérdéseivel megrendelését megelőzően forduljon hozzánk elérhetőségeink egyikén. E-mail: info@teaharmonia.hu; telefon: 00 36 70 333 7567

A szerződés tárgya a honlapunkon található és megvásárolható valamennyi árucikk.

A honlap használatának segítségével létrejövő szerződés nyelve a magyar, az ily módon létrejövő szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, azokat az TEAharmónia TEAbolt nem iktatja, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek, amit külön jelölünk.

Vételár:

A honlapunkon megtalálható árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk vételára, amely magyar forintban értendő és tartalmazza az általános forgalmi adót, de nem tartalmazza a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A feltüntetett árak visszavonásig érvényesek. Az árváltozás jogát fenntartjuk.

A MEGRENDELÉS FOLYAMATA:

A TEAharmónia TEAbolt honlapján a vásárláshoz regisztráció nem szükséges sem a böngészéshez, sem a vásárláshoz, ugyanakkor lehetőség van. A regisztráció során létrejövő fiókban megtekinthetők a legutóbbi rendelések, módosíthatók a szállítási és számlázási címek és szerkeszthető a jelszó, valamint az egyéb fiók adatok, melyek a vásárlási élményt segítik.

A weboldalon olyan termékek vannak feltüntetve, melyek raktárkészleten vannak, mégis előfordulhat, hogy a vásárlás pillanatában valamely termék beszerzés alatt áll. Ez esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot és egyeztetünk a továbbiakról. Készlettel kapcsolatban érdeklődhet rendelése elküldése előtt telefonon (70/333-7567) vagy e-mailben (info@teaharmonia.hu) Lehetőség van nagyobb mennyiség megrendelésére is. Ekkor kérem küldjön egy e-mailt vagy keressen telefonon és megbeszéljük a részleteket.

A vásárlás menete:

I. Rendelés menete a webáruház online felületéről:

1. Válassza ki a megvásárolni kívánt terméket és kattintson a ’kosárba rakom’ ikonra.

2. Sikeres kosárba helyezés esetén megjelenik az oldal felső sávjában, a termék felett, hogy megtörtént a termék kosárba helyezése.

3. Újabb termék kiválasztásakor ugyanígy járjon el. A bal oldali lista sávban a Webshop megnevezés alatt találja a Kosár grafikai ikonját, valamint ugyanezen menüoszlop legalján is talál egy kosár ikont. Erre az ikonra kattintva követheti, hogy hány terméket tervez vásárolni és ezek összesen milyen értéket képviselnek, mennyi lesz a várható szállítási költség.

4. A „Kosár” oldalon lehetősége van a kosárba rakott termék mennyiségét megváltoztatni, illetve törölni a terméket a vásárlási listáról. Ekkor a rendszer automatikusan frissíti a vásárolni kívánt termékek összértékét. Ha úgy látja, hogy ez nem történt meg, akkor kattintson a „Kosár frissítése” gombra.

5. Ellenőrizze a megrendelt termékek megnevezését és mennyiségét! Még egyszer gondolja át vásárlási szándékát! Amennyiben a megrendelni kívánt termékek továbbra is az Ön vásárlási szándékát jelzik, kattintson a ‘Tovább a pénztárhoz’ ikonra.

6. Töltse ki a számlázási adatokat, a csillaggal jelölt mezők kötelezően kitöltendőek. A ’Személyes adatok’ mezőben töltsön ki minden adatot, mely a rendelés visszaigazolásához feltétlenül szükséges. Olyan adatot ne adjon meg, amelyre nincs szükség a sikeres visszaigazolás érdekében. Ellenőrizze a számlázási adatait, majd ha rendben találja, lépjen tovább a ‘FOLYTATÁS’ gombra kattintva.

7. A ‘Szállítás másik címre?’ oldalon töltse ki az adatokat amennyiben nem egyezik a számlázási címmel. A csillaggal jelzett mezők kitöltése kötelező. Ezt követően a ’Szállítási adatok’ mezőben töltsön ki minden adatot, mely a szállítás érdekében feltétlenül szükséges. Olyan adatot ne adjon meg, amelyre nincs szükség a sikeres szállítás érdekében. Az adatok ellenőrzése után kattintson a ‘FOLYTATÁS’ ikonra és lépjen tovább.

8. Ezt követően az oldalon találja a megrendelni kívánt termékek összesített listáját a szállítási költségekkel együtt és ugyanitt tudja kiválasztani a fizetés módját. ‘Közvetlen banki átutalás’ vagy ‘Személyes átvétel’ lehetőségek közül abba a mezőbe kattintson, amelyen a pénzügyi teljesítést rendezni szeretné, majd kattintson a ‘Megrendelés elküldése’ ikonra.

9. Mielőtt a „Megrendelés elküldése” ikonra kattint, Ellenőrizze a megadott szállítási címet, nevet, elérhetőséget, mivel a termék a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt terméket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját.

10. Mielőtt a „Megrendelés elküldése” ikonra kattint, gondolja át vásárlási szándékát és ha elbizonytalanodott, vagy szeretné a kosár tartalmát törölni, most még lehetősége van visszalépni az internetes keresőjének előző oldalra visszairányuló nyíl ikonjára kattintva és módosíthatja vásárlási szándékát (akár törlését).

11. Amennyiben véglegesnek találja a rendelését az Adatkezelési Tájékoztató és az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával (pipa a jelölő négyzetbe) tud továbblépni a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva.

12. KÖSZÖNJÜK! A RENDELÉST MEGKAPTUK! – Ezen az oldalon találja a rendelése részleteit és minden olyan adatot, mely a pénzügyi teljesítéshez szükséges. Ekkor a rendelését már nem tudja módosítani.

A rendelés beérkezéséről haladéktalanul (de 48 órán belül) értesítjük az ön által megadott elérhetőségek egyikén. Ne felejtse el e-mail címét megadni! Rendelése központi szerverről érkezik be hozzánk. Felhívjuk figyelmét, hogy e-mailben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége.

Webshopunkban cégek részére nem tudunk rendelést teljesíteni és számlát cégek részére nem áll módunkban kiállítani.

A nem megfelelő adatszolgáltatásból eredő károkat megtéríteni nem áll módunkban.

A vevőnek jogában áll a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ebben az esetben a vevőnek fizetési kötelezettsége nincs. Elállását jelezheti telefonon (70/333-7567) majd elektronikus úton e-mailben kérjük ennek tényét megerősíteni.

II. Rendelés telefonon:

Rendelését a 70/333-7567-es telefonszámon is leadhatja, amennyiben már többször vásárolt nálunk és/vagy megbízható partnerünk.

Vásárlás menete:

1. Válassza ki a megvásárolni kívánt terméket/termékeket.

2. Ellenőrizze a megrendelt termékek megnevezését és mennyiségét! Még egyszer gondolja át vásárlási szándékát!

3. Rendelését a 70/333-7567-es telefonszámon fogadjuk, ahol munkatársunkkal telefonon egyeztet a részletekről.

2. Kérjük adja meg a szállításhoz feltétlenül szükséges adatait (név, cím, telefonszám v. e-mail cím). Olyan adatot ne adjon meg, amelyre nincs szükség a sikeres teljesítés érdekében. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt terméket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját.

3. Adja meg a fizetés módját: banki előreutalás/utánvét/készpénz

4. Adja meg a szállítás módját: Magyar Posta-i szállítás / személyes vásárlás a boltban.

A vevőnek jogában áll a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ebben az esetben a vevőnek fizetési kötelezettsége nincs. Elállását jelezheti telefonon (70/333-7567) majd elektronikus úton e-mailben kérjük ennek tényét megerősíteni.

III. Rendelés e-mailben:

Rendelését az info@teaharmonia.hu e-mail címre is leadhatja.

Vásárlás menete:

1. Válassza ki a megvásárolni kívánt terméket/termékeket a weboldal vásárlói felületének bal menüoszlopából a megfelelő menüpont alatt.

2. Kérjük adja meg a szállításhoz és a rendelés visszaigazolásához feltétlenül szükséges adatait (név, cím, telefonszám v. e-mail cím). Olyan adatot ne adjon meg, amelyre nincs szükség a sikeres teljesítés érdekében.

3. Adja meg a fizetés módját: banki előreutalás/készpénz személyes átvétel esetében

4. Adja meg a szállítás módját: Magyar Posta-i szállítás / személyes átvétel

5. Ellenőrizze a megrendelt termékek megnevezését és mennyiségét! Még egyszer gondolja át vásárlási szándékát! Ellenőrizze a megadott szállítási címet, nevet, elérhetőséget, mivel a termék a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt terméket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját.

6. A rendelés beérkezéséről haladéktalanul (de 48 órán belül) értesítjük az ön által megadott elérhetőségek egyikén. Ne felejtse el e-mail címét megadni! Felhívjuk figyelmét, hogy e-mailben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége.

A vevőnek jogában áll a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ebben az esetben a vevőnek fizetési kötelezettsége nincs. Elállását jelezheti telefonon (70/333-7567) majd elektronikus úton e-mailben kérjük ennek tényét megerősíteni.

FIZETÉSI FELTÉTELEK:

Kérjük, hogy megrendelésekor jelölje meg, hogy postai szállítás mellett banki átutalással vagy személyes átvétellel készpénzben szeretne fizetni.

Banki átutalás: csak előreutalással! Rendelése beérkezése után megadjuk az átutaláshoz szükséges banki információkat. Amennyiben cég részére vásárolva számlát kér, kérjük adja meg cége pontos nevét, címét és adószámát. A nem megfelelő adatszolgáltatásból eredő károkat megtéríteni nem áll módunkban. Az átutalás beérkezését követően haladéktalanul postázzuk megrendelt termékét, ennek tényéről sms-ben és e-mailben tájékoztatjuk.

UTÁNVÉTES SZÁLLÍTÁSI MÓD VÁLASZTÁSÁRA NINCS LEHETŐSÉGE a webshopban. Amennyiben mégis így szeretné megkapni a vásárolt terméket, kérem megrendeléskor a megjegyzés rovatban jelezze és fel fogom venni Önnel a kapcsolatot a postaköltség részleteit illetően.

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK ÉS DÍJSZABÁS:

Minden online, telefon vagy e-mailben leadott megrendelést, annak elolvasásától számított 24 órán belül postázunk, illetve banki előreutalás esetén a fizetendő összeg számlánkra történő megérkezése után 24 órán belül postázunk (amennyiben a termék raktárkészletünkben megtalálható).

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik. A rendelés beérkezéséről elektronikus úton haladéktalanul tájékoztatjuk. Visszaigazolást arra az e-mail címre küldünk, melyet a rendelés elküldésekor megadott. Amennyiben a rendelt termék valamelyike nincs raktáron, akkor e-mailben vagy telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot és jelezzük melyik termékre kell várni és mikor várható a szállítás.

SZÁLLÍTÁS MÓDJA ÉS VÁRHATÓ IDŐTARTAMA:

Csomagjainkat a Magyar Posta szolgáltatásait igénybe véve házhoz szállítással juttatjuk el vásárlóinkhoz. A küldemények 1-2 munkanap alatt megérkeznek a címzetthez, bizonyos vidéki címek esetében a szállítás ideje 3 nap lehet.

Banki előreutalás esetén:

MPL Postacsomag feladási díja: 2.500,- Ft

Utánvétes szállítási mód esetére normál esetben nincs lehetőség, de ha mindenképp ezt választja, ennek szállítási költségéről külön egyeztetés szükséges.

Banki előreutalás esetén az átutalandó összegbe beleszámítjuk a postai szolgáltatás díját (számlánk tartalmazni fogja a postázás költségét), utánvétel esetén számlánk szintén tartalmazni fogja a postai szolgáltatás díját.

A vásárló köteles a posta értesítésére a küldeményt haladéktalanul átvenni. Amennyiben az áru kézbesítése a vásárló hibájából hiúsul meg (nem gondoskodik az árunak a megjelölt időben történő átvételéről), akkor köteles az eladó ezzel összefüggő többletköltségét (pl. áru visszaszállítás, újbóli kiszállítás stb…) megtéríteni.

Fenntartjuk a jogot, hogy amennyiben egy címről visszakapjuk a küldeményt, akkor a kiküldés újbóli kérésére a megrendelést a szállítási díj újbóli felszámolásával teljesítjük.

Amennyiben a feladott áru elvész, ilyen esetekre a Magyar Posta üzletszabályzata az irányadó. Az ajánlott levélben feladott cikkek értékére a Magyar Posta korlátozottan vállal garanciát.

ELÁLLÁSI JOG:

A vevőnek jogában áll a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ebben az esetben a vevőnek fizetési kötelezettsége nincs. Elállását jelezheti telefonon (70/333-7567) majd elektronikus úton e-mailben kérjük ennek tényét megerősíteni.

Amennyiben a megvásárolt áru nem nyerte el tetszését, vagy más ok miatt nem kívánja azt megtartani, úgy az áru kézhezvételétől számított 3 napon belül jeleznie kell azt e-mailben. Az elállás joga attól a naptól kezdődik, amelytől a megrendelő vagy az általa megjelölt személy a megrendelt árut átvette. A vásárló az elállási joga gyakorlását (e-mailben vagy postai úton) köteles eladónak bejelenteni.

Élelmiszert (teát, kávét, édességet) egészségvédelmi és higiéniai okokból sem eredeti, sem megbontott csomagolásban nem áll módunkban visszavenni.

Elállási jog a 45/2014. (II.26.) kormányrendelete a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól értelmében:

Elállási/Felmondási jog

(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási vagy felmondási jogát

a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén

aa) a terméknek,

ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,

ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;

b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától

számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

A fogyasztó elállási biztosított jogát

a) 45/2014. (II.26.) kormányrendelete 2. mellékletben található nyilatkozat-minta felhasználásával; vagy

b) az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján

gyakorolhatja.

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi .

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Luczai Gabriella, 3580 Tiszaújváros, Bajcsy-Zsilinszky utca 2. , e-mail: info@teaharmonia.hu, telefonszám: 06/70/333-7567.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek:

29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.

(2) Az (1) bekezdés h) pontjában meghatározott esetben a 20. § szerinti jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy termékekre kiterjed.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a postázási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számomra (Luczai Gabriella, 3580 Tiszaújváros, Bajcsy-Zsilinszky u. 26.) a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Tiszaújvárosban történő házhozszállítás esetében a terméket saját költségünkön magunk fuvarozzuk vissza.

VISSZAVÉTEL:

A visszacserélni kívánt árut eredeti csomagolásban kérjük feladni az elküldöttel megegyező feltételekkel (törékeny, értéknyilvánítás stb.). A visszaérkezett áru árát annak ellenőrzése után banki átutalással 14 napon belül visszatérítjük Önnek. A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően videokamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, ill. a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. Mivel a termék és csomagolásának hiánytalanságát és sérülésmentességét megvizsgáljuk, ezért utánvéttel visszaküldött terméket nem áll módunkban átvenni. Sérült, vagy nem eredeti áru árát nem térítjük vissza.

Áfás számlával fizetett árut, csak az eredeti számla példányának visszaküldése után áll módunkban visszafizetni.

Vásárlás előtt kérjen tanácsot! Élelmiszert (teát, kávét, édességet) egészségvédelmi és higiéniai okokból sem eredeti, sem megbontott csomagolásban nem áll módunkban visszavenni.

FELELŐSSÉG KIZÁRÁSA:

Az interneten keresztül történő vásárlás esetén feltételezhető, hogy a vásárló ismeri az Internet lehetőségeit és korlátait, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és az előforduló hibákra. Az eladó nem felel az internetes hálózat esetleges műszaki hibáiból, a kommunikációs eszközök esetleges meghibásodásából eredő károkért.

Eladó fenntartja magának azt a jogot, hogy kizárólag előzetes fizetés esetén szolgálja ki, vagy egyáltalán ne szolgálja ki azokat a vásárlókat, akik rendszeresen nem tartják be jelen szerződésben foglalt feltételeket vagy más módon kárt okoznak az eladónak.

FOGYASZTÓI KIFOGÁSOK KEZELÉSE:

Hová fordulhat panaszával?

Tiszaújvárosi Önkormányzat Jegyzője

3580 Tiszaújváros, Bethlen G. út 7.sz.

Tel.: 49/548-015

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Észak-Magyarországi Regionális Felügyelet

3541 Miskolc, Városház tér 1.

Tel.: 46/500-380

B.-A.-Z. Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület

3525 Miskolc, Szentpáli út 1.

Tel.: 46/328-539; 46/328-642; fax: 46/328-722

Esetleges jogviták elbírálására Felek a Tiszaújvárosi Városi Bíróság illetékességét kötik ki.

ADATVÉDELEM:

Online rendeléskor a birtokunkba jutott adatokat bizalmasan kezeljük, kizárólag az aktuális rendelések teljesítéséhez és a vásárlással kapcsolatos célokra használjuk fel. Adatait harmadik félnek nem adjuk át. Kivételt képezhet a kézbesítéshez minimálisan szükséges cím adatok.

A vásárló által megadott e-mail címet kizárólag az TEAharmónia TEAbolttal kapcsolatos hírlevelek, tájékoztatóanyagok eljuttatására használjuk, amennyiben ehhez a vásárló egyértelmű, előzetes hozzájárulását adta.

A vevőnek jogában áll megismernie, illetve szükség esetén módosítania az általunk róla nyilvántartott adatokat, továbbá jogában áll kérnie (tel.: 00-36-70-333-7567 vagy info@teaharmonia.hu), hogy ezeket az adatokat töröljük rendszerünkből.

A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az TEAharmónia TEAbolt bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Online vásárlási rendszerünkben a vásárláshoz nem szükséges a regisztráció, ezért minden egyes rendelésnél csak a szállításhoz elengedhetetlenül szükséges adatait adja meg pontosan (név, szállítási cím, elérhetőség) a sikeres teljesítés érdekében.

Az adatvédelemmel kapcsolatos részletes tájékoztatást olvassa el a TEAharmónia Természetgyógyászat és TEAbolt Adatvédelmi Tájékoztatójában!

Adatvédelmi nyilvántartási szám: 40081

EGYÉB RENDELKEZÉSEK:

Eladó jogosult jelen szerződés feltételeit bármikor egyoldalúan, indoklás és külön értesítés nélkül megváltoztatni, módosítani. Jogosult továbbá a termékek árát és a szállítási határidőket is megváltoztatni, módosítani. A változtatások a www.teaharmonia.hu honlapon való közzététel időpontjától hatályosak. Adott megrendelésre a megrendeléskor érvényben lévő Általános Szerződési Feltételeket kell alkalmazni.

TEAharmónia TEAbolt fenntartja a jogot, hogy értesítés nélkül a weboldalán közölt információkat részben vagy egészben megváltoztassa, megszüntesse.

Jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2011. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

Tiszaújváros, 2022. szeptember 1.